Inschrijvingen 2022-2023 vanaf NU open!

3 - 2 - 1 START DE INSCHRIJVINGEN! 💥

Enkele belangrijke opmerkingen:

• Het tijdstip van de inschrijving bepaalt de volgorde op de inschrijvingslijst.
  • We verwachten dat u per kind een keuze maakt voor één tak. Nieuwe leden moeten dus kiezen tussen Centrum (Kouterstraat) en Doren (Elststraat).
  • Samen met het tijdstip bepalen enkele categorieën de volgorde op de inschrijvingslijst. Kinderen die reeds lid zijn van onze scouts, krijgen uiteraard als eerste de mogelijkheid om lid te blijven (categorie 1). Daarna volgen de kinderen met een broer of zus die reeds lid zijn van onze scouts (categorie 2). Kinderen die het voorbije scoutsjaar op de wachtlijst hebben gestaan, behoren tot categorie 3. Volledig nieuwe kinderen vormen categorie 4.
  • We streven naar een evenwicht tussen jongens/meisjes en 1e/2e/3e -jaars. Hier zullen we dus ook rekening mee houden.
  • De bevestiging van de inschrijving ontvangen jullie in de week van 8 augustus. Geen paniek, leden die reeds lid zijn van onze scoutswerking kunnen zeker lid blijven, mits ze inschrijven voor 1 augustus. Voor hen is het dus niet nodig om vanaf het startuur onmiddellijk in te schrijven. Zij kunnen rustig na hun kamp beslissen. We vragen wel aan alle leden om zich opnieuw online in te schrijven.

Wachtlijst

Als er jammer genoeg geen plaats zou zijn voor uw zoon/dochter, kan uw zoon/dochter op de wachtlijst terechtkomen. Per tak plaatsen we maximum 5 kinderen op een wachtlijst. De kans dat kinderen op plaats 6 en lager datzelfde jaar binnen geraken is zeer klein. We willen hen daarom niet binden aan een jeugdbeweging waar ze toch geen plaatsje zullen hebben.

Verdeling takken

Scouts Herent Centrum

• Deugenieten: jongens en meisjes uit het 1ste leerjaar
  • Kapoenen Centrum: jongens en meisjes uit het 2de leerjaar